Ve včerejších novinách jsem našel v rubrice Český ruch velmi pozoruhodnou zprávičku. Posuďte sami:
Ornitologové prosí armádu, aby zůstala v jihočeských Boleticích, díky vojákům se prý udržuje biodiverzita místa. Zdroj: Hospodářské noviny, 14.července, str. 4Že by odsunem vojáků přišlo místo o mnoho rozmanitých druhů ptáků? Po marném pokusu vžít se do myšlenek ornitologa se můj zrak rezignovaně svezl po nápisu na víčku od PET láhve nápoje, kterým jsem hasil neodbytnou letní žízeň. Stálo tam:
OTEVŘI VYHRAJ OTVOR
Cože? Marketingoví stratégové mají pocit, že jsme byli obdařeni nedostatečným počtem otvorů? Nechtěl bych být šťastným výhercem.
Nevěřícně kroutím hlavou, otáčím PET láhev a čtu:
Fanta ti dádádáA co je zase tohle? Návod jak se v létě ukájet s PET lahví?
Mám pocit, že začínám rok od roku hůře snášet letní vedra.
1 komentář:
Mě teda více bere reklama na Pepsi: "VYLIŽ"... nějak nevím, ale tenhle slogan mi spíše evokuje neobvyklé fekální praktiky než že by ve mě vzbuzoval chuť si dát inzerovaný produkt.
Okomentovat