pondělí, května 21, 2007

Počítačová (ne)gramotnost II.

From: Ing. Druhý Václav 
To:   Ing.Jindřiška Jirásková   
Subject:  Kupní sml.+Odstoupení od smlouvy
  
prosím o předání JUDr.Jiráskové  
 
předem děkuji
 
Lukačová
 
 
Ing.Václav Druhý,CSc.

Toto jsem měl ve své e-mailové schránce. Nekteří lidé jsou vážně vytrvalí a nedají se jen tak odradit.

Jistý pokrok ale zaznamenávám, pan Ing. Druhý, CSc. bryskně postřehl, že s odesíláním není něco v pořádku, když mu na každý e-mail neustále odepisuje nějaký otrava a svěřil celý proces odesílání do rukou nepochybně fundované paní Lukačové.

Jsem si jist, že pan Ing. Druhý, CSc. stál po celou dobu odesílání paní Lukačové za zády, aby se přesvědčil na vlastní oči, ve kterém kroku při odesílání dělá chybu. Po odeslání musel nepochybně nadšeně zvolat: To nechápu, vždyť jsem to dělal pokaždé stejně jako vy!. Ano, pane Ing. Druhý, CSc., dělal jste to skutečně stejně špatně jako paní Lukačová.

From: Jan Filein
To: Ing. Druhý Václav
Subject: Re: Kupní sml.+Odstoupení od smlouvy  

Vazeny pane Druhy (via pani Lukacova),

neni mi do vasich obchodu vubec nic. Jestlize od vas dostanu jeste
jeden nevyzadany e-mail, nahlasim vas na Ministerstvo pro kontrolu
spamu.

Jako obvykle. E-mailova adresa, na kterou pisete je SPATNA! Prosim,
ujistete se, ze pisete e-mailovou adresu spravne (zejmena pomlcky).

Je mi lito, ze z obchodu seslo, ale jestli jste s nimi komunikoval
obdobnym zpusobem, jakym mi posilate nevyzadanou postu, ani se
nedivim.


S pozdravem vas staly odberatel nevyzadanych e-mailu

Jan

PS: Kdybyste mel problem, doporucuji si prohlednout historii
odeslanych e-mailu, tam najdete nekolikere podrobne vysvetleni 
dane problematiky v mych predchozich e-mailech.

PPS: Chyba neni ve vas, ze byste neumel odeslat e-mail, chyba je v
e-mailove adrese samotne, odesilani vam jde velmi dobre.

Asi by bylo rozumné nechávat podobné e-maily bez povšimnutí. Ale v případě jako je tento, kdy se lidé snaží za pomoci Internetu uzavírat či vypovídat smlouvy v ceně řádově několika set tisíc korun mi to prostě nedá. Vím, může si za to sám, ztráta času... ale na druhou stranu, kdo by odolal trochu se pobavit.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

No, ja jsem taky dostal peknou vec:

From: Josef D.
Subject: PŘEHLED - BANKA - 1.3.2007 - 15.4.2007
...
pro pořádek posílám přehled banky za výše zmíněné období
...

Samozrejme s prilohou. Ovsemze jsem take reagoval. Ne sice tak pekne, ale aspon mam inspiraci pro priste :-)