čtvrtek, října 18, 2012

Zeptejte se

Narazil jsem na článeček "Ask Richard Dawkins About Evolution, Religion, and Science Education" a tak mne napadlo, proč bych se měl ptát na náboženství ateisty?

Pokud jsem rozumný a chci vědět něco o náboženství, zeptám se přeci věřícího. Pokud chci vědět něco o ateismu, zeptám se ateisty.

Připadá mi, jako bych byl nabádán ptát se zubaře na druh zdiva na barák či zedníka na to jak vyvrtat zub. Takže proč bych se měl ptát pana Richarda Dwkinsna na náboženství, když sám postrádá to, co konstituuje podstatu náboženství?

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

s Benjaminem bylo naprosto skvělé pracovat. byl velmi jasný, důkladný a trpělivý, když prováděl mou ženu a mě procesem půjčky. byl také velmi aktuální a tvrdě pracoval, aby se ujistil, že je vše připraveno jít před uzavřením půjčky. pan benjamin je úvěrový úředník spolupracující se skupinou investorů, kteří nám pomáhají získat prostředky na nákup našeho nového domu, můžete ho kontaktovat, pokud chcete získat půjčku za dostupnou nízkou sazbu 2 rio e-mailem. 247officedept@gmail.com nebo whatsapp chat: + 1-989-394-3740